معرفی سه گوشی جدید HTC + عکس
 
درباره وبلاگ


با یاد خدا و با سلام امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید. با معرفی این سایت به دیگران قدمی مثبت در جهت اطلاع رسانی و آموزش بردارید.


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Tecnology, Energy, Computer
فناوری، انرژی و کامپیوتر (TEC)
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : Mohammad Hasan Esfahanian

شرکت HTC در پی حضور خود در "کنگره جهانی تلفن‌همراه" در بارسلونای اسپانیا، سه گوشی هوشمند جدید خود را که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید گوگل ساخته شده‌اند، در معرض دید عموم قرار داد که این سه گوشی با نام‌های Desire S، Incredible  و Wildfire S شناخته می‌شوند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این سه گوشی که پیش‌تر مدل اولیه آن‌ها وارد بازار شده بود و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته بود، شامل رابط کاربری HTC Sense می‌شوند.

شرکت ودافون اعلام کرده است که این سه گوشی هوشمند اندرویدی را در فصل دوم سال جاری میلادی وارد آمریکا می‌کند که همزمان با آن، محصولات یاد شده به دست کاربران در دیگر کشورهای دنیا نیز می‌رسند. به گفته شرکت HTC، این سه محصول بهترین سرعت و کیفیت برای خدمات موبایلی را در اختیار کاربران می‌گذارند و از این حیث با تمام محصولات مشابه موجود در بازار برابری می‌کنند.


 



HTC Desire S.jpg


گوشی هوشمند Desire S شامل پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon MSM8255 می‌شود و از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به نمایشگر لمسی 7/3 اینچی با کیفیت WVGA، دوربین دیجیتالی با قابلیت تصویربرداری با کیفیت HD و پشتیبانی از نسل جدید شبکه‌های مخابراتی اشاره کرد.


HTC Incredible S.jpg


گوشی Incredible S نمایشگر لمسی 4 اینچی را در خود جا داده است و دوربین دیجیتلای 8 مگاپیکسلی آن علاوه بر تصویربرداری با کیفیت HD، دو فلش LED را نیز شامل می‌شود و از امکانات دیگر آن می‌توان به برقراری تماس‌های تصویری، پخش مستقیم برنامه‌های تلویزیونی و پشتیبانی از فناوری DLNA اشاره کرد.


HTC Wildfire S.jpg


دوربین Wildfire S نیز دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس را در خود جا داده است و 13/10 میلیمتر ضخامت دارد که بر این اساس از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار محسوب می‌شود. این محصول نمایشگر لمسی 2/3 اینچی با کیفیت HVGA دارد.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب